Vitaelife Pharma Omega 3 – ako to funguje, názory, cena

Dnešný článok bude úplne venovaný tuky, a to, polynenasýtených mastných kyselín omega-3. Výhody omega 3 mastných kyselín bola opakovane preukázaná mnoho článkov napísaných na túto tému, ale ja chcem oznámiť vám, milí čitatelia, význam konzumácia týchto kyselín v správnom množstve KAŽDÝ DEŇ! Dnes som vám povie, Prečo je vhodné vziať omega-3 , Ako si vybrať omega-3 mastných kyselín vo forme kapsúl, prečo je potrebné, aby sa každý deň a e-mail , tak sedieť! – začneme

Čo je to omega-3?

Polynenasýtené mastné kyseliny omega-3 (PUFA omega-3) – tri mastné kyseliny: dokozagexaenova kyselina (DHA), eikosapentaenová kyselina (EPA) a alfa-linolénovej kyseliny rastlinného pôvodu (ALA). Tieto tri kyseliny sú nevyhnutné pre ľudský organizmus, najmä ALK, ako teoreticky, EPA a DHA možno syntetizovať z ALA, ale táto osoba by mala byť úplne zdravý a mal by byť žiadny nedostatok ďalších živín v tele, čo je v dnešnej dobe takmer nemožné. Ak sa táto syntéza len v 0,1 až 5% ALA je premenený na EPA a DHA, a to je veľmi, veľmi málo. Z tohto dôvodu sa predpokladá, že všetky 3 mastné kyseliny omega-3 sú nevyhnutné pre zdravie človeka a životne dôležité! Ale dnes som venovala väčšiu pozornosť k dvom z troch mastných kyselín -. Dokosahexaenovej a eikosapentaenová kyselín, ktoré sú zodpovedné za mnoho procesov v ľudskom tele

zdrojom omega-3 mastných kyselín

  1. omega-3 rastlinného pôvodu (ALA) :. Ľanové semienko, ľanový olej, olej ľaničníka, vlašské orechy, ovsenú klíčkov, sójové bôby, tofu, špenát

thete brbe bodybuider1 1 Vitaelife Pharma Omega 3   ako to funguje, názory, cena

  1. Omega-3 živočíšneho pôvodu (DHA a EPA): tučné ryby (losos, makrela, sardinky, makrela), konzervovaný tuniak, žĺtky domáce Kurčatá (vajec kurčiat pestovaných na farmách, obsah omega-3 zanedbateľné ).
  1. Omega-3 v kapsulách

 Dôležité!

Rastlinné zdroje omega-3 mastných kyselín, obsahujú väčšie mieru alfa-linolénovej kyseliny a neobsahujú DHA a EPA, a preto je dôležité získať omega-3 z rastlinných zdrojov, a zo zvierat, pretože omega-3 obsiahnuté v ľanovom oleji, nemôže nahradiť omega-3 z rybieho tuku. h4>

Veľkosti denných porcií naplniť správne množstvo omega-3

Tu je zoznam tých potravín, ktoré by mali konzumovať denne. Výnimkou je tučné ryby, ktoré potrebujú k jedlu 4-5 krát týždenne.

  • orechy (vlašské orechy, mandle), – 30-35 g
  • ľan / ľaničníka olej – 1 polievková lyžica alebo 1 lyžičky ľanového semena
  • .

Oil môžete buď len piť alebo piť a okamžite piť vodu, alebo jesť to s plátkom čierneho chleba.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   ako to funguje, názory, cena ľanové semená môžu byť konzumované v nasledujúcimi spôsobmi:

  1. Chew do úst a prehltnúť celý! Osivo sám má tvrdý obal a obsahuje nerozpustnú vlákninu, ktorá prechádza v tranzite cez celého gastrointestinálneho traktu, čistenie žalúdočnej steny z rôznych odpadov a vedľajšie produkty trávenia a nestrávené z tela. Cesta týchto semien zostať v žalúdku je pomerne krátke, takže telo jednoducho nemá čas sa učiť obsahoval zdravé omega-3 mastných kyselín.
  2. brúsiť v mlynček na kávu, aby sa rozpustil vo vode a vypiť. V perimortem stavu všetkých omega-3 sa metabolizuje v tele.
  • mastné ryby – 100-120 g (4-5 krát týždenne)
  • Omega-3 kapsule 1-1. 5 g za deň.

Ak sa niektorý z vyššie uvedených produktov, ktoré sa majú konzumovať svoj dennú dávku omega-3 kapsule by sa mala zvýšiť v 1,5-2 krát.

Denný rýchlosť omega-3 mastných kyselín

Denný príjem omega-3 sú závislé na pohlaví, zdravie, výživy a životného štýlu.

  • Pre prevenciu rôznych ochorení a posilnenie imunitného systému tak, aby došlo 1-1. 5 g omega-3 denne, rozdelených do 2-3 dávok.
  • Pre športovcov a aktívne sa podieľa na vhodnosti (3-5 krát týždenne) je dávka zvýšená na 2 g, rozdelených do 2-3 dávok.
  • V prípade, že cieľom je budovanie svalov, potom denná rýchlosť je 2-3 g, rozdelených do 2-3 dávok.
  • Pre tých, ktorí schudnúť, denný príjem 3-3. 5 g, rozdelená do 2-3 dávok.
  • pre ľudí trpiacich kardiovaskulárnymi chorobami, denné omega-3 – 1,5-2 g, rozdelená do 2-3 dávok
  • .

Ak užívate omega-3 kapsule ako potravinárska prísada do potravín, v pomere 700: 1000 mg denne (DHA: EPA, v uvedenom poradí), a navyše, vaša strava by mala obsahovať 4-5 rybie pokrmy týždenne v 100-120 g (asi 8-10 g omega-3 mastných kyselín). Ukazuje sa, že ak budete jesť ryby a vziať omega-3 kapsule (2 kapsuly o Solgar v dávke 950), potom sa po dobu jedného týždňa dostanete v priemere 20 gramov esenciálnych mastných kyselín omega-3.

Ak nepoužívať potravinových zdrojov omega-3 (nie piť ľan / ľaničníka olej, nejem tučné ryby, vlašské orechy, atď), dennú dávku omega-3 kapsule musí byť rovnaká v súlade s váš rytmus života (od 1,5 do 3,5 g).

Teraz uvažujme priamo na otázku, čo prospešné omega-3 mastných kyselín pre ľudský organizmus?

Výhody Omega-3

Mozog

šedej hmoty v mozgu je 60% tuku, a vo väčšej miere, mozog potrebuje omega-3 mastné kyseliny, ako sú súčasťou bunkových membrán a pomáha prenášať nervové impulzy z jednej bunky do druhej, čo činí proces o memorovanie, ukladanie a vyvolanie požadované informácie oveľa lepšie a rýchlejšie. Výhody omega 3 pre ľudský mozog je jednoducho obrovský, a to tak správne.

V prípade, že telo má nedostatok omega-3 mastných kyselín, potom dôjde k zmene v zložení bunkových membrán, mozog používa namiesto EPA a DHA menej preferovaných zdrojov tuk (omega-6 alebo trans-tuky, popadanie na nezdravé potraviny). Tieto tuky sú schopné plniť rovnaké funkcie a dať mozgové bunky s užitočnými vlastnosťami, a z tohto dôvodu sú “falošné” bunky k ničomu. Keď telo je identifikovaný, je zbytočné a zbytočné bunky, začína proces ich zničenie a likvidáciu. Postupom času sa táto strata činí prejavuje v podobe nižších intelektuálnych a poznávacích schopností a tiež svoju schopnosť rýchlo riešiť úlohy stanovené pred nimi.

Je to už dávno dokázané, že v prípade, že nastávajúce matky, tehotenstvo, nie je dostatok týchto mastných kyselín, sa dieťa narodí často buď retardovaný alebo jeho duševný vývoj je veľmi ďaleko za ostatnými deťmi jeho veku. To je dôvod, prečo všetky tehotné ženy a dojčiace matky DEFINITÍVNOM je potrebné vziať omega-3 mastných kyselín pre normálny vývoj plodu a dieťaťa.

Vision

Vysoký obsah EPA a DHA v sietnici oka dokazuje potrebu omega-3 mastných kyselín denne. Takže, ak chcete ušetriť váš zrak, a to najmä ak už máte problémy so zrakom, stačí si kúpiť doplnok omega-3 kapsule a zvýšenie konzumácie potravín, ktoré obsahujú tieto mastné kyseliny.

Kardiovaskulárny systém

Použiť omega-3 pre kardiovaskulárny systém:

  • Omega-3 znižuje hladinu zlého cholesterolu a triglyceridov, čo v krvi menej viskózne, čím sa znižuje pravdepodobnosť vzniku krvných zrazenín, infarkt myokardu, cievne mozgové príhody;
  • posilnenie steny ciev a zvýšiť ich pružnosť, zlepšujú ich priepustnosť;
  • znižujú krvný tlak.

Nervový systém

thete bicep bonde1 Vitaelife Pharma Omega 3   ako to funguje, názory, cena EPA ovplyvňuje produkciu serotonínu, ktorý pomáha človeku zbaviť sa depresií a prebudeniu stavu.

metabolizmu a úbytok hmotnosti

  • Denná spotreba omega-3 znižuje adiposis má a zvyšuje spaľovanie tukov o 15%.
  • K dispozícii je zrýchlenie metabolizmu.
  • Zvýšenie citlivosti na inzulín, že spomaľuje priechod potravy bolusu v gastrointestinálnom trakte, a to zase umožňuje vstrebávanie sacharidov pomalšie, a to spôsobuje prudký nárast hladiny cukru v krvi.
  • Zlepšuje transport lipidov prostredníctvom krvného riečišťa do miesta ich spaľovania.
  • Omega-3 je schopný blokovať syntézu zlých prostaglandínov E2, ktoré sú vytvorené z omega-6 mastných kyselín. Tieto prostaglandíny inhibujú proces lipolýzy a zvýšenie oxidačné procesy v tele. Spolu s týmto omega-3 dobrú syntetizovať prostaglandínu E3, ktoré pôsobia v presne naopak:., Že znižujú bolesť svalov po cvičení, udržiavanie svalovej hmoty a tiež urýchliť využitie tuku

Súprava svalovej hmoty

Rybí olej, zvlášť EPA a DHA, vplyv na syntézu bielkovín vo svalovom tkanive a tiež rast buniek.

EPA a DHA sú súčasťou bunkových membrán, a keď je človek aktívne podieľa v telocvični budovať svalovú hmotu, že potrebuje prvky, ktoré bude stavať svaly, takže práve omega – 3 mastných kyselín, a to sú bloky, z ktorých budete môcť stavať viac svalov na tele.

Immunity

Pravdepodobne jeden z hlavných dôvodov, prečo Prečo je vhodné vziať omega-3 mastných kyselín , takže je imúnna zvýšenie! Omega-3 je jedinečná látka, ktorá umožňuje nielen normalizovať tlak, aby bol zdravý, schudnúť, alebo budovať svalovú hmotu, ale aby som bol úplne zdravý 7 dní v týždni a 365 dní v roku! Nebudem preháňať! Jedinečné antioxidačné vlastnosti omega-3 pomáhajú ľuďom, často choré prechladnutia, alergia, astma, kožné choroby a podobne, vyrovnať sa s ich chorobou oveľa rýchlejšie, a vo väčšine prípadov dokonca zabrániť príznaky týchto ochorení.

Použitie PUFA omega-3 je dobrá prevencia onkologických ochorení, ako je rakovina erekcie, rakovina prsníka, rakovina gastrointestinálneho traktu a.

Pre pravidelné cvičenie použitie omega-3, je nevyhnutné, pretože tieto mastné kyseliny pôsobia proti činnosti voľných radikálov, ktoré sa tvoria počas aeróbnych sedenia a kardio cvičenia (cyklistika, beh, plávanie, triedy v kroku aerobiku, tanečné, tréning na zásada HIIT, atď.).

 Pre odkaz

Voľné radikály sú neúplné molekuly kyslíka, ktoré majú jeden nepárový elektrón, tieto bunky sa snažia vziať chýbajúce elektrón od ostatných zdravých molekúl. Po dokončení tohto procesu získava hmotu, väčšina buniek v tele sa stáva nestabilný a neúplná, pričom bunky prestávajú plniť svoju funkciu a stráca kontakt s seba, čo vedie k narušeniu normálnych biochemických procesov v celom tele a urýchľujú proces starnutia.

Výhody omega-3 mastných kyselín je chrániť telo pred škodlivými účinkami voľných radikálov. Takže ak budete tráviť veľa času na kardio stroji, rád tancuje na niekoľko hodín denne, váš Dodatok č.1 musí byť to, že omega-3 mastné kyseliny.

a polynenasýtených mastných kyselín omega-3 zvyšuje vytrvalosť, zvyšuje všeobecný tón tela a zlepšuje vstrebávanie nedostatku vápnika a horčíka, ktoré sa často vyskytuje u športovcov.

Hormóny

  • Omega-3 mastné kyseliny eikosanoidy syntetizované hormóny, ktoré sú zodpovedné za potlačenie zápalovej reakcie s a pre plnenie svojich funkcií, všetky bunky v tele.
  • Omega-3 riadenie produkcie dostatočného množstva mužských a ženských pohlavných hormónov zodpovedných za reprodukčnú funkciu, mužov aj ženy.
  • Blokovanie vylučovanie stresového hormónu kortizolu, zodpovedný nielen za zlú náladu, ale rozpad svalového tkaniva.

Kĺby

  • Omega-3 zmierňuje zápal v kĺboch.
  • Pôsobí proti zničeniu a opotrebovaniu chrupavky.
  • zlepšuje pohyblivosť kĺbov.

Dobre, s priaznivými účinkami omega-3 prišiel, a teraz nie je pochýb o tom, dúfam, že chlapci nemajú potrebu prijímať omega-3 ako dodatočný zdroj sily a energie pre vás a vaše telo.

Bohužiaľ, iba potraviny získať a vstrebať správne množstvo omega-3 nie je vždy možné, a aby som bol úprimný, je to takmer nemožné. Preto je príjem omega-3 kapsule je dobrá príležitosť pomôcť naše telo sa dostať správne množstvo týchto mastných kyselín na dennej báze a bez starostí spojených s hľadaním ekologicky losos alebo pstruh americký ktorá neobsahovala antibiotiká, hormonoterapie drogy, pesticídy, atď takže teraz sme sa postupne sťahujú do najdôležitejšie otázky: ako si vybrať omega-3 v kapsuliach, aby nedošlo k spusteniu na falošné alebo nekvalitné produkty?

Ako si vybrať Omega-3?

zvoliť správnu omega-3 mastnú kyselinu, vo forme kapsúl, je potrebné najprv starostlivo skúmať na prednej a zadnej strane obalu, kde sa obvykle písomné zloženie a obsah mastných kyselín v jednej kapsule , Ale ešte predtým, že by ste mali dávať pozor na ďalší veľmi dôležitý krok je nákup tejto nádhernej dodatku.

Miesto nákupu

Keď som napísal článok o vitamín-minerálne komplexy pre šport, som hovoril o tom, že všetky vitamíny a vitaminno-minerálne komplexy nie je vhodné kúpiť v lekárňach mesta. Nebudem obhajovať tradičnej medicíny alebo homeopatiu, ale jednoducho riadi svojimi osobnými postrehy, skúsenosti a analýzy zloženia farmaceutických vitamínov.

O omega-3 firiem Doppelgerts Už som vám povedal v predchádzajúcej spomenutom článku, ale to bolo len kvety, jahody, som videl len pár týždňami, keď jeden z jej prednášok o výžive, sme vykonali experiment cez lekárne omega -3. Bohužiaľ, firma Nespomínam si, to nie je tak dôležité, pretože po tom, čo som videl, som sa nikdy kúpiť nejaké vitamíny v lekárni a vy sa bude snažiť odradiť.

Podstatou experimentu:

Trvalo dve spoločnosti omega-3 mastných kyselín: jeden bol ukrajinského pôvodu (vzorka č 1) a ďalšie americké spoločnosti Amway “Nutrilite Omega-3” (vzorka č 2). A vzal dva kus obyčajného peny. Potom vpichu ihly, tieto dve kapsule, obsah sa naleje do kúsky polystyrénu a začala sledovať. Čo sa začalo diať s penou, ktorá sa naleje na vzorku číslo 1, bol som len šokovaný! Aby to bolo jasne pochopiteľné, Mám pripojený foto:

Ako je vidieť na fotografii, lekáreň omega-3 je úplne rozpustený v pene po dobu jednej minúty, vzorka č 2 (omega 3 Amway) a nechá sa odkvapkať na kus peny, bez toho aby došlo k reakcii s na jeho strane .

Práve ste si, že to, čo by mali byť obsiahnuté v kapsuli (na chvíľu! – vitamíny pre zlepšenie zdravia), takže bola schopná úplne rozpustiť kúsok peny ??? A teraz si predstavte, čo sa stane, so stenami z nášho žalúdka, keď tieto omega-3 dostáva do nášho tela …? Myslím, že to nie je dobré. Aký druh dávok týchto doplnkov, potom môžeme hovoriť?

Tento neškodný na prvý pohľad experiment opäť ukázala mi, že z lekárne vitamínu žiadny nie je tento druh zbytočné, navyše môžu aj škodiť! Preto odporúčame kúpu omega-3 mastných kyselín a to buď v obchode so zdravou výživou, a iba overené firmám, alebo objednať na oficiálnych internetových stránkach firmy ako NSP, Amway a Solgar.

Choď na. Ako si vybrať omega-3 mať istotu v kvalite nákupe?

Ak sa miesto nákupu identifikovaná, je ďalším krokom pri výbere vysoko kvalitné omega-3.

Čo sa ťaží?

S najväčšou pravdepodobnosťou ste počuli, že omega-3 doplnok, ako je rybí tuk, je získavaný z rýb. To je dôvod, prečo ona je cenený tak veľmi, pretože živočíšne zdroje omega-3 podľa austrálskej štúdie majú lepšie vstrebávanie a kardioprotektívne aktivitu v porovnaní s omega-3 rastlinného pôvodu.

vypočíta sa obsah omega-3 na ryby a morské plody h4>

Ale aby sa omega-3 z rýb – to neznamená, že vstávať kvalitný a užitočný doplnok. Existuje niekoľko dôležitých pravidiel, ktoré by ste mali hľadať pri výbere omega-3:

1. Omega-3 by mali byť vyrobené iba zo svalového tkaniva vysoko kvalitných druhov rýb , napríklad lososa, pstruh, losos, sleď atď v týchto rýb obsahuje najviac omega-3 mastné kyseliny, ktoré sú potreba v ľudskom tele. V prípade, že prídavok omega-3, ktoré sa chystáte kúpiť, hovorí, že “extrahované z tresčej pečene”, potom v žiadnom prípade nekupujte to.

To, že pečeň je filter, orgánov, ako človeka a rýb, ktorá chráni telo pred akékoľvek infekcie. Pečeňou a oneskorené všetci uväznení vnútri toxíny, jedy, antibiotík a iných nebezpečných cudzích látok, ktoré potenciálne ohrozujú celé telo. Je to z tohto dôvodu neodporúčam kupovať v supermarketoch a pečeni sa pripraviť seba a svojich blízkych, a ešte si kúpiť doplnok omega-3, získané od tejto inštitúcie. Tak, spolu s užitočným mastných kyselín omega-3, ktorý je tam nie je príliš veľa vľavo, získať celé spektrum privádza do rýb hormónov a liečiv.

2. Druhou dôležitou podmienkou je miesto chovu týchto rýb . Ak sú ryby chované v uzavretých farmách, kde nie je prístup k tečúcej vode, kde sú ryby denne privádza syntetický zdroj s antibiotikami a hormóny, môžu tieto ryby nemôže byť užitočným zdrojom omega-3 mastných kyselín! Každá bunka v tele nasýtený týchto škodlivých látok, ktoré spoločne s omega-3 PUFA sa dostať do ľudského tela. Preto, aby si vybrať kvalitný omega-3 doplnok, je potrebné sa pozrieť na obale bolo uvedené: “rafinované”, “čistený” alebo, v prípade, že text je napísaný v angličtine, “vyčistený”. To znamená, že všetky polynenasýtené mastné kyseliny, obsiahnuté v tomto dodatku, kompletné čistenie nečistôt a ortuti a iných škodlivých toxických látok, ktoré sú ryby absorbujú v priebehu normálnej činnosti aj vo voľnej prírode.

3. A tretí dôležitou podmienkou, ktorú je potrebné venovať pozornosť pri výbere omega-3 obsah EPA a DHA v dodatku . Je to všetko veľmi jednoduché – budete musieť vybrať tie doplnky, ktoré obsahujú maximálny počet týchto mastných kyselín. Príliš málo EPA a DHA naznačuje, že obsah skončí veľmi rýchlo, ak sa budete držať Optimálna denná normy spotreby DHA a EPA, a za 2 týždne budete musieť kúpiť tento dodatok. A ak si obvyklú aritmetiku a spočítať, koľko budete míňať peniaze na nákup omega – 3 s nízkym obsahom EPA a DHA, pitie 6-10 kapsuly denne, pochopíte, že kúpiť si balíček s maximálnym obsahom týchto kyseliny, aspoň vás bude stáť 3 krát lacnejšie.

Optimálna denná dávka DHA a EPA:

DHA pre prevenciu 700 mg / deň; v rôznych ochorení, strata hmotnosti, slabú imunitný systém, je dávka v 2 krát zvýši.

EPA – prevencia 1000 mg / deň; v rôznych ochorení, strata hmotnosti, slabú imunitný systém, je dávka v 2 krát zvýši.

Firmy s dobrými dávok EPA a DHA:

  1. Solgar Vitamín Omega-3 (EPA 700 & amp; DHA 950 alebo EPA & amp; DHA)
  1. CMTech Omega-3 35%
  1. Teraz Foods Omega-3

Toto snáď aj všetko, čo som chcel povedať o super užitočný doplnok ako omega-3. Teraz viete všetko o výhodách omega-3 mastných kyselín pre každého, a sú aktívne zapojení do športu. Teraz už viete, Ako si vybrať omega-3 a nie naraziť na falšovanie, budem len pripomenúť hlavné body, ktoré musia dodržiavať pri výbere kvalitné doplnky stravy 1) zostali ďaleko od lekárne 2) vyberte omega-3 s maximálne množstvo DHA a EPA 3) vybrať vyčistený / rafinovaný verzia omega-3 4) NEKUPUJTE omega-3 mastné kyseliny, extrahované z treščej pečene alebo iný rybí. V nadväznosti na tieto pravidlá vám pomôžu vybrať najlepšie omega-3 Dodatok a získať maximálny úžitok z ich použitia.

>>>>  Ostelife - cena, kde kúpiť, ako to funguje
Terézia Oslejová
About Terézia Oslejová 159 Articles
Terézia Oslejová je 36-ročný bývalý politik, ktorý má rád kačacie pasenie, Rubixovu kocku a chodenie do kina. Je zábavná a priateľská, ale aj veľmi sebecká a trochu násilná.Ona je závislá na káve, niečo, čo jej priateľka Carmen Lorraine Johnsonová upozornila, keď mala 16 rokov. Problém sa zintenzívnil v roku 2001. Terézia prišiel o caddyho, asistenta a vládneho politika.Je to moslim na Slovensku. Začala študovať filozofiu, politiku a ekonómiu na vysokej škole, ale kurz nikdy nedokončila. Je posadnutá ponožkami.Fyzicky je Terézia v dobrom stave. Má priemernú výšku s olivovou kožou, hnedými vlasmi a zelenými očami. Má kvôli káve, Terézia vyzerá staršie ako jej skutočný vek.Vyrastala v susedstve strednej triedy. Jej matka odišla, keď bola mladá, zanechávajúc ju so svojím otcom, ktorý bol opitý.V súčasnosti je slobodná. Jej nápad bol Otis Cleveland Fleming, ktorý bol v rovnakom veku ako ona. Rozišli sa, pretože Terézia bol príliš zameraný na Otisa.Terézia má jedno dieťa s ex-priateľ Harper: Logan vo veku 11 rokov.Najlepší priateľ Terézia je bývalý politik Carmen Johnson. Majú veľmi ohnivé priateľstvo. Ona tiež visí s Jemima Collins a Jorja Kirk. Majú radi spolu plávanie.